Ni har inte missat nått alls

Har haft för jäkla tråkigt i några dagar nu. Mitt liv har i stortsätt bestått av att titta på orange is the new black och äta popcorn. Men det är ju mys. Tråkigt i längden dock. Igår lämnade jag inte ens sängen. Utan låg där bland kuddar och filtar och pratade i telefon. Heeeela dagen. Vaknade vid ett och från ett till fem pratade jag med Mathilda. Skojar inte ens. Från ett till FEM. Herre Jesus... Hade där emellan typ en kvarts paus och sen ringde Axel och var pratglad. Pratade sedan med honom tills jag somnade, så himla sjukt... Haha. 

Idag fyller Alice år och såklart väntar tårta, kakor och massa besök. Så slut på tråkigheter nu för ett tag iallafall, yeeyyy
Idag kommer också Mathilda hit. Fan va skoj! Vi ska äta kräftor och sen baxar vi bilen och åker hem till henne. Tacokväll och annat lyx väntar i helgen. Jaaaaa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: