Grävmaskinist Rebecca

Hej bloggeeeen 
Jag har inte pallat brytt mig ett dugg om att blogga om jag ska vara ärlig. Men jag har inte gjort nånting speciellt så det har väl inte spelat så stor roll. 

Har försökt fördrivit tiden så gott jag kunnat nu när Axel jobbar 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Men nu börjar jag tröttna, vad mer finns det att göra? Haha. Har till och med lärt mig mina favvo låtar på piano, herregud. Han var iallafall ledig igår. En heeel dag. Jeez... Så det var kalasbra haha och vi hade det jättemys, såklart. 

Idag följde jag med pappa och jobbade. Han behövde en pinnpojke och visst ställer jag upp! Så jag började med att gå med laser och såg till att han schaktade rakt och snyggt. När vi kommit en bit och jordhögen började bli stor fick jag gräva istället, myyyycket roligare! Haha. jag flyttade jorden och liksom gjorde "grovjobbet" så fick pappa släta ut och göra snyggt och fint sen. Så jag satt och lekte där i grävmaskin och pappa åkte och drack kaffe. Det var as roligt! Kanske är nått för mig? Grävmaskinist Rebecca? Hahah






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: