Fridayyyyy

När jag kom hem från Axel imorse kände jag att nej, denna dag ska jag inte slösa på att göra ingenting. Så jag gav förslaget till mamma och Alice att åka till Erikslund och shoppa. De nappade direkt och vi var snart påväg dit. Härligt! 

Mathilda hade smsat att lager 157 hade snygga, sköna OCH billiga shorts så det var dit vi traskade först. De hade mycket kul förutom shortsen så Jaaa...det shoppades kläder för masssaaaaa hundralappar, haha. Känns riktigt bra inför skolstarten faktisk!
En blus och en stickad tröja från bondelid, ett sött linne, en kofta, ett par solglajjor, trosor, en sjal och så shorts då såklart. Hur nice?! 

Saker till mitt rum från Ikea blev det också och det är nu en trött Rebecca som ligger i sin säng efter att ha möblerat om och städat och fixat. Men bra vart det!  Nu säger jag godnatt! 

Lite av de jag fick med mig hem






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: