dator lycka

åååh nu har jag änrligen fått min dator! Hann knappt komma innanför dörren innan jag satt och redigerade sommar bilder. Har nu ett stort antal bilder jag bara väntar på att få dela med mig av! tänkte så fort jag är klar med detta, ställa in lite tidsinställda inlägg med bilder som kommer upp under helgen. trevligt va? liiiiite besviken på mig sjäkv att jag inte tog mer bilder när vi var i lysekil dock... Hade nämligen bara med mig kameran när vädret var lite halvtaskigt och då tappade jag gnistan direkt haha.. tråkigt!  
 
ikväll ska jag till Axel då han till allas förvåning är ledig imorgon igen. häääärligt! vi ska väl ha klassiskt fredagsmys precis som alla andra svennar. imorgon vet jag inte vad jag hittar på.
 
Delfinbild från kolmården så länge
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: