nu är jag stor

Bloggade inte igår eftersom jag fyllde år då. Nej men jag hade bokstavligen fullt upp från stunden jag vaknade tills det att jag gick och la mig igen, vilket ju bara var kul haha. 
 
Min födelsedag var iallfall toppen! Fick massa paket, sång och chokladpuddig till frukost på morgonen. Efter frukost och paket öppning städade jag rummet eftersom vi skulle få massa gäster, sen fixade jag till mig lite och efter det kom släkten. Fick så mycket fint att det är galet. Vi får se om jag visar det i eftermiddag kanske. 
Vi åt min favvo blåbärs tårta, och den tog slut på ett tjillivipp så fick inte tårta till frukost imorse :( haha.
På kvällen kom äääntligen Axel som grädde på moset och han fick världens bamse kram eftersom jag inte sett han på över en vecka, bästa! Vi gosade massamassa såklart och jag fick gelenagelacksak ni vet. Asså herre vad jag ska leka med naglar nu, längtar tills jag får tid, haha. 
 
Jag valde såklart asgod middag sen åt vi upp sista tårtbiten innan vi somnade i min säng. Axel åkte dock vid halv 11 typ och jag sov vidare själv.
Idag är det Måndag och jag är 17år och en dag gammal, känns bra. Bara 364 dagar kvar till 18!
 
 
Älskar inslagningen hahaha vi hade inget inslagningspapper hemma
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: