nedförsbacke till helg

Hörde ett så bra uttryck i går, "imorgon är det onsdag, då är det ju nedförsbacke till helg!" 
Det är så sant ju! Iallfall för mig. Jag känner alltid att måndag tisdag är så jäääkla jobbiga, som värsta uppförsbacken. Sen är onsdag toppen på backen och från och med nu är det nerförsbacke till helg. Är inte det en jätteskön tanke? 
 
Nån som blev aprillad igår? jag försökte tänka kritiskt hela dagen om höll mig olurad näst intill hela dagen. Och inte lurades jag heller, vilket jag alltid brukar göra. Tråkigt kanske, men jag tyckte det var rätt skönt haha. 
Idag är det iallfall slut på lurandes vilket känns lite skönt. Tror det blir en rätt jobbig dag ändå iochförsig. Jag glömde nämligen mina hörlurar idag och är det nått jag är beroende av så är det mina hörlurar. Lyssnar seriöst på musik från sekunden jag går till skolan till det att jag kommer innanför dörren hemma på eftermiddagen. Hur ska jag kunna jobba på lektionen om jag inte kan lyssna på musik.. buhuuuu
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: