Mot skolan

Denna dag kommer vara lång tror jag. Det känns nämligen redan som om den hållit på i evigheter, eftersom jag vaknade med Axel klockan 6 imorse, haha. 

Åkte till Axel efter skolan igår, såklart, och hade myspys på ettårsdagen. Vi bakade tårta, eftersom min käraste hade lovat mig det. Hahah det kan ha vart det roligaste jag någonsin gjort. Vi två ska bara inte vara i köket. Vi bakade fel och bakade om, slösade massor med ingridienser och tid på dendär tårtjäveln men fick vi nån tårta tillslut? Nej hahah den blev totalt misslyckad och gick inte att äta. Axel var jätte irriterad och jag kunde inte sluta skratta typ. Vi slängde iallafall tårtan och åt ben & jerrys och påskgodis istället. Haha knasi. Det var iallafall en väldigt rolig och bra ettårsdag haha 

Nu har jag precis åkt från Axels hem eftersom jag sov kvar där. Idag väntar en förhoppningsvis snabb och solig dag, sen ska jag hem och plugga! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: