Varför är jag så ful jahaja

Idag var det måndag...Palla skolan, lite så känner jag. Igentligen vet jag inte varför för första lektionen på måndagar är typ den bästa på hela veckan. Digitalt skapande, så himla kuuuul. Och läraren är grym, Verkligen! Sen har vi iochförsig tre timmars svenska på eftermiddagen vilket man bara vill dö om man tänker på. Men dagens höjdpunkt var dock 20 minuters rasten där mitt i svenskan. Jag och Philip mötte Josse och Max i fotbollsspel. Tror aldrig vi skrattat så mycket. Riktiga tävlings människor hela bunten också så det blev tre svettiga matcher haha! Självklart var jag i det vinnande laget också, vad annars? Haha
Efter skolan spenderade jag fem timmar på dansskolan innan jag ÄNTLIGEN fick åka hem. Nu ska jag längta lite efter Axel innan jag somnar och hålla tummsarna för att han kommer hit imorgon. Godnatt people!

Inte en enda fin bild på mig själv har jag från idag. Bara fula. Helt ärligt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: