Trött på skolan

Det ända som underlättar nu är att jag inte behöver gå till skolan imorgon och slipper därmed den jobbigaste dagen på hela veckan. Sinnes sjukt skönt! Vi ska åka ut nånstans i Strängnäs och bo i stuga och lite sådär. Det ska väl bli trevligt, Visst. Bloggade aldrig igår men det hände inget jätte speciellt. Träffade på michis och Ella efter skolan och satt och pratade med dom en stund. sen dansade jag i tre timmar innan jag åkte hem och sov. Obeskrivligt trött åt jag lite gröt och gick sen och la mig i sängen och pratade med Axel. Han kommer förhoppningsvis to me på fredag också. Hoppashoppas!
Idag väntar skola, såklart, sen ska jag och Mathilda försöka hitta en hiphop tröja innan jazzen.
Nu ska jag gråta över att vi börjar om 10 minuter. Usch för skola. Döööö






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: