söndagsångest

Det är minsann inte så mycket som hänt idag nej. Söndagsångest, chips, godis och serietittade nerbäddad i sängen. Men visst, det är nice det med! Vid fem tiden fick jag nog och tvingade med mig papi ut och övningskörde. Blev en sväng till strängnäs där vi köpte pizza till kvällsmat. När jag satt och körde fick jag även sms från Axel att han slutade tidigt idag. Hur glad tror ni jag blev? Ni kan ju fråga pappa, haha. tror jag körde både okoncentrerat och fort hem igen haha. Har iallfall spenderat min kväll där vilket alltid är lika roligt. Vi kollade lite tv och bara njöt av den lilla tiden vi får tillsammans per vecka. haha... 
lämnade han sovande i sin säng vid tio, tröttis som han är. Älskling 
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på mysmusik. ska alldeles strax sova då det som varje måndag blir massa skola och dans. Får se om jag pallar dagen, haha just nu känns de tungt.. Söndagsångest gånger 1000.
 
har inte direkt tagit några bilder idag men här är två filmer från igår. båda är tagna från mathildas instagram, som ni ser. visste ni att man kunde bläddra in filmer såhär? inte jag heller! haha
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: