shooooo

kom hem från skolan med halv fyra bussen på onsdagar. nice som vanligt, yesyes! 
har pratat i telefon och chillat runt i huset ända sen jag kom hem. klagar ikke. imorgon ska jag nog gå till dansen iallafall om jag inte känner mig dålig dådå men ja, vi får se. jag är iallafall inte i toppform jusst nu.
vart överlycklig nyss när mamma kom hem för trodde nämligen hon hade med sig mina nya mjukisbyxor från hollister, men nej...haha. inte för att jag blev ledsen då jag istället fick ett par fräsha dr. martens! så nu är jag helt klart redo för höst/vinter! vi har två till paket att hämta ut imorrn så har jag tur får jag mina mjukisar imorrn iallafall! hooooppas
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Mathiiiii
2013-09-11 - 20:07:46

Cool brud

URL: http://mathildajensen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: