Naglarna mina

jaaa, som sagt var det ju då skolfoto idag... man måste bara älska vår mysiga lillaklass! haha 9 pers, såg ju försjutton ut som ett kompisfoto haha. men det är ju charmigt! känns bra att klassen är så tajt liksom! jag var skeptisk till det lilla antalet klasskompisar men nu är jag totally inlove, hur skönt som helst ju! och när människorna är sköna att vara med också blir ju allt bara perfect liksom, haha. Såg ju då inte bilden men det kändes inte speciellt bra haha. kände mig otroligt sjuk och hängig sådär på morgonen och såg säkert precis ut som jag kände mig... men ja. annars har vi haft engelska och samhällskunspap, och det har väl flytigt på bra. nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. vi höööörs!

mina fina naglar jag fixade till igår. Mycket mycket nöjd!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: