Mathi min mathi

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Mathildas födelsedag wiiihoooo!
Hela 18 år blir flickan! Sinnes sjukt!
Tänkte iallafall börja inlägget med att hälsa grattis då jag känner att jag inte gjort de tillräckligt idag... Pinsamt av mig höhö. Tur att jag träffar henne imorgon också då då det blir biomys med henne och lite tjejor, trevligt trevligt!
Idag har jag och fem andra jb klasser VANDRAT. Ja. Vi åkte buss till hållsta och gick tillbaka. GICK! Det var svin långt och jag är så in i helvete trött nu. Ursäkta mitt grova språk men faaaaan vad tråkigt och jobbigt det var! Hahah inget för mig dedär! Hahah efter skolan drog jag hem en snabbis innan jag drog tillbaka till stan för 2 timmars dans. Nu ska jag sova! Snart iallafall...God natt!

Och grattis än en gång till mathiiiii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: