man kan ändra sig

måste säg att jag alltid HATAT hösten. Skolan börjar, sommaren slutar, det blir kallt, det börjar regna och man kan inte längre vara ute utan att frysa ihjäl. Dock har jag ändrat mig lite iår. Fick gå de 3 kilometerna hem från bussen idag och när det väl slutade regna så var det ju skönt ju! Luften är otroligt frisk och löven så fina så. Sen när jag kom in bytte jag om till mjukisar och tjocktröja och insåg att även kylan är rätt mysig. 
Dagen har gått sjukt fort. Kollade på världens absolut tråkigaste film på naturkunskapen. Den handlade om växthuseffekten och såndärnt. usch! haha ur tråkigt. Matten skrattades det på, som vanligt och sen slutade vi ju tidigt också. Nu har jag kollat massa tv i mina myskläder och väntar just nu på att Axel ska komma. gooooos.
 
bild både tagen och damp redigerad by meeeee. svin kul att leka och bara dampa sönder i photoshop haha jajjamän
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: