Fredagsmys i min ensamhet

chacha nu ska jag vara en riktig bloggare och lägga upp high definition bilder på mitt fredagsmys. nej men seriöst, det är inte alls lika bra som det ser ut (och inte är det bra kvallite heller...) haha jag har, helt ärligt, haft världens segaste fredags kväll. Timmarna har verkligen släpat sig fram. Har försökt fördriva tiden så gott jag kan med att titta lite fotboll med fadern min och även skrattat lite med mamma och lillasyster i köket. Det var sjuuuukt längesen jag spenderade en fredagskväll hemma med familjen så här. Brukar nästan alltid spendera kvällen antingen med Axel eller Mathilda. Aldrig själv såhär. Förlåt familjen, meeeeen. det är sååå tråkigt! FETT ENSAMT! hahahaha. Sällskapssjuka jävel.
nä men nu ska jag klä av mig och krypa ner i sängen. Ska kolla film och äta lite godis och bara fredagsmysa med mig själv. Längtar ihjäl mig efter imorgon då jag får träffa folk igen haha. Träning med mathi på förmiddagen och Axel på kvällen. Gryyyymt.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: