mondayyy

har haft annat för mig och inte pallat blogga, sorriiii
Har som jag tror jag sa varit hos Axel och firat honom i förskott med hans släkt, lekt barnvakt och så. mycket mycket trevligt.
idag är det måndag och jag har faktiskt haft min kära mobil i hela två år. så iphone 5 here i cooomee!
kanske till och med väntar och tar iphone 5s? Det skulle resultera till att jag blev sjukt fattig men det kanske är värt det? hmmm, ska suga lite på den karamellen ett tag. 
Förövrigt fyller även världens bästa pojkvän år idag, så grattis till honom ❤️ 
annars är detta en vanlig måndag, förutom att jag känner att jag börjar bli lite sjuk...
 
fint med en sinnessjukt stoor egobild på mig då, men det är den ända nya jag har.. haha har slutat med att ta mycket kort... fyyyy
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: