mina fina

fredagen igår var alldeles tipptopp! mötte michis och ella på stan efter skolan en stund och var en timma hos michis innan jag och michis tog bussen hem til mig. Vi pratade och lite så och gick sedan och mötte wilma och ellen vid bussen en timma senare. Vi har pratat och pratat och pratat så jag nästan är alldeles torr i munnen haha. mycket att gå igenom efer att inte ha träffats på flera veckor.  Saknar verkligen nian jättemycket. Det var så bra när vi fick träffas varje dag och kunde ha kul tillsammans varje dag i skolan... buuhuu, haha. idag har vi spenderat hela dagen i sängen vilket har varit sjuuukt skönt. Närstan obeskrivligt hur trött jag är.
Ellen åke iallafall alldeles nyss och nu ska jag mysa med familjen. Skulle egentligen dratt till Emelie nu på kvällen men känner mig inte helt frisk så det får bli en annan gång. blir säkert en tidig kväll idag också, eftersom jag har ap ont i huvet och känner mig helt hängig... inte kul de du. ska stanna i sängen tihi.
 
 
 
 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: