Fredag imorgon wiiieee

Känns som det ända jag gör i veckorna är att längta till helgen. Och nu är helgen äntligen här! Man blir liksom alltid så glad på torsdagskvällar då man vet att imorgon är det fredag, jaaaa.
Kom hem idag vid tre kanske. Åt lite och somnade sedan som en stock på sängen. Haha orkar inte vad trött jag är... Känns liksom som jag aldrig får sova ut. Ingen väckte mig heller, vilket resulterade i att jag missade hiphop tävlingsträningen... Bra jobbat rebecca, SM om två veckor ju... Åkte iallafall in och dansade en timme disco vid åtta. Svettig träning som vanligt som sedan avslutades med avslappning ❤️❤️❤️
Nu ska jag sova. Imorgon väntas 16 års kalas för pojken min sen spenderas nog min helg där, najs bree 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: