Vad tycker ni om uppdateringen?

Jag bloggar fett mycket nu för tiden, men det är bara för att jag sitter ju liksom framför datorn hela tiden så vad annars liksom? Dagen är bra, och kort, vilket alltid är bra. köpte världens godaste frapino på förmiddagen vilket resulterade i att jag fortfarande är mätt, men det var det värt haha så jäääkla gott. Det kan man få unna sig på en fredag. Efter skolan ska jag dra till dansskolan för att paxa bra platsen i bussen, sen blir det att åka till Kalmar, nice de. Som jag sagt typ 1000 gånger, skulle inte kunna vara mer taggad! Hade egen träning och provade dräkt och busade massa igår, känns bra. Är taggad för det mesta nu faktiskt både jul och dans. Lyssnade julmusik för förmiddagen och discodunk nu på eftermiddagen. Klarar knappt av att sitta still haha. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: