Kärlek till spring byxor.

Spenderade halva min dag i springbyxor. Så. Obeskrivligt. Skönt.
Nästan så jag ville fälla en tår när jag bytte till jeans efter idrotten. Faktiskt.
Nu, en äcklig skollunch, en karamell latte, och ett franska prov senare sitter jag nu på bussen påväg hem. En timma tidigare än vanligt. Sjukt Skönt! Ska bara hem, byta till gosbyxor, äta godiset jag sparat, kolla film och vänta på min Axel. Plugga lite borde jag också men det är inte prio ett. (Jo det är det) 

Bild från i fredags.





Postat av: tysken
2013-11-13 - 19:47:50

va fiiiint ditt hår är!!!!!!! det är jättefint när det är ite blondare!!!! saknar dig <3<3

Svar: Lotthiii! Tack så mycket! Saknar dig också... ❤️
Rebecca Lindberg

URL: http://carlottazach.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: