Bra dag

Ahmen precis som väntat bara flööög dagen förbi. Och grym var den också. Väldigt längesen jag var så här glad i skolan haha. Hela förmiddagen lekte vi i fotostudion. Eller de började som ett seriöst fotouppdrag som sedan spårade ur haha. Uppgifen var att ta ett porträtt som på något sett symbolicerade sig själv. Jag tänkte att det var lättare att vara hiphopig än discoig så tog på mig en keps bara. Det var iallafall jätte kul och förmiddagen gick väldigt snabbt. Sen åt jag lunch med Ellen på spice and rise och eftermiddagen gick på ett tjillivipp. Nu har jag varit hemma i några timmar men ska strax iväg och träna, ska bli kul. speciellt att kötta på discon haha. Alltså på riktigt, ingen förstår hur peppad jag är
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: