Valborg

Min Valborg var så mycket bättre jämfört med förra året! Haha sjukt! Skyndade hem från skolan och var hemma till 4. Hann då lagom duscha och byta om innan Axel kom. Vi åt och jag fixade mig innan vi åkte in till stan till Mathilda. Vi chillade där ett tag innan vi drog vidare till nått bad i borsökna. Massa trevligt folk, snack och grillning blev det innan vi tog bussen vidare till hällby. Missade fyrverkerierna med några minuter och kom lagom när de flesta började dra haha men stannade där vid brasan ett tag med alla innan vi åkte hem igen nån gång där på natten. Trevligt trevligt!
Hela dagen idag har jag jobbat med Axel, för så snäll är jag! Har haft otroligt ont i halsen men annars har det vart bra. Får se om jag orkar med skolan imorgon för det är sjukt hur ont i halsen det gör! Usch för att vara sjuk!
Nu ska jag hem och äta pizza och mysa med familjen. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll alla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: