Tisdags glad

Brukar hata tisdagar. Och då menar jag HATA. Alltså seriöst! Brukar inte vara nått bra med dom, brukar känna mig depp och seg, och så har vi slöjd på det. Ni hör ju hur de låter, värdelöst. Men denna tisdag var helt okej! Inte värdelös alls! Kollade film, åt pizza, spelade matte bingo och satt och skratta med Axel hela slöjden. Bryr mig inte längre att det står 'passiv' i mitt slöjd omdöme. Passiv är sån jag är. Skiteriiiii. Nej men ärligt. Fullkomligt hatar slöjd och det finns inget jag tänker göra åt det. Så länge jag inte varnas för F haha.
Efter skolan drog jag hem till mathi köpte mjukglass, godis och doppade fossingarna i borsöknasjön. Hur najs eftermiddag som helst! På kvällen dansade jag jazz en sväng och nu är jag hemma i min säng. Mätt och belåten kan jag konstatera att jag är ganska så väldigt tisdags glad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: