Slösar tid i skolan

Denna dag har varit kort och onödig. Film, fika och bara fördrivit tiden har vi gjort. Men det känns ändå viktigt att vara i skolan. Viktigt att ta vara på den allra sista tiden vi har tillsammans. Djup jag var nu, haha. Värsta serious
Nej men det är sorgligt! Det var sista fredagen i skolan idag. Sista gången vi väntade utanför no salen på två timmars mördar-no, sista gången jag gick ensam till två timmars franska och sista gången jag smsade mina vänner och bad dom vänta på mig efter språket. allt vi gör nu är det absolut sista. Kan inte låta bli att tänka på hur kul vi haft! Alla gånger vi säkert irriterat hela skolan med våra höga skratt, alla gånger jag fått be Wilma låsa upp mitt skåp för jag lämnat nycklarna hemma, alla gånger vi gått till Mälarsjukhuset, alla gånger vi har flätat Ellens fina hår då hon oroar sig för att det är fult eller rufsigt, alla gånger vi lett till kameran i spegeln i musiksalen, alla äckliga måltider vi pinat i oss i matsalen, alla gånger vi hela gänget har slösat flera hundra på pizza. Alla slöjd lektioner vi kastat bort, alla gånger vi spurtat iväg till slottsskolan för dö tråkig matte och alla gånger vi kommit in blöta och skrattande efter snöbollskrig. Jag kommer sakna det. Alltihop. Jättemycket.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: