Seg.

Som rubriken så fint berättar, jag har varit sjukt seg idag. Har glidit runt som ett spöke, inte sagt så mycket och fått frågan hur är det? Typ tusen gånger. Vet inte varför! Det är typ såhär mina tisdagar brukar kännas, värdelösa och sega. Känns som jag försöker och försöker utan att något riktigt händer.
Nu är iallafall denna långa jobbiga dag över och jag sitter på bussen hem med musik i öronen. Ska bara in, dra på mig shorts och ta en promenad. Sen ska jag lägga mig under täcket och vänta in morgondagen. Varför är jag så seg?! Hahah fett depp typ. Haha nej men. Min fredag lär iallafall bli super. Ska shoppa lite med mammsen efter skolan sen hem och färga hår mörkare med Mathilda och sen väntar en fullspäckad helg, najsssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: