Måndag

Dagen började med att jag försov mig, spräckte mina byxor, kom en timme för tidigt till skolan och glömde nycklar, plånbok och busskort hemma.
Inte på bästa sett om man säger så. Men det ordnade upp sig med tiden! Haha, chill lektion efter chill lektion där man inte behövde anstränga sig så mycket. Så det var skönt!
nu sitter jag här på mammas jobb nöjdare än nöjdast med ett par nya fräscha svarta byxor från bikbok. precis vad jag behövde! och som grädde på moset, är resan till Tyskland i sommar färdig bokad! Känns så grymt skönt att veta helt 100% säkert att jag kommer komma i väg. Nästan så man längtar! Haha.
nu ska jag snart kila iväg till dansen där jag ska spendera fyra timmar i träningskläder innan jag äntligen får komma hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: