Känns som fredag

Idag var en kort halvdag som inte blev så kort. Hade massa tråkiga lektioner på förmiddagen och tiden verkligen släpade sig fram. Sen efter lunch fick killarna gå hem medans vi tjejer var tvungna att stanna kvar och ha kör innan vi fick gå hem. Efter den extra timmen insåg jag att min buss inte gick för än om ytligare en timma. Men det löste sig då jag och Wilma utnyttjade tiden på bästa sett och övade lite sång för oss själva. Kvällen har gått sjukt fort! La mig på studsmattan och försökte få lite färg, åt, planerade sommar med föräldrarna mina, kollade lite hockey vm och nu är jag här, nerbäddad i min stora sköna säng. Imorgon kommer mina efterlängtade tjejer hit för tjejkväll. Det var grymt längesen så ska bli hur kul som helst att träffas och bara snacka igenom allt!

Min mobil cpar sig just för tillfället och låter mig inte ta nya bilder så svin gammal bild, skiteriiiii






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: