helgen

har varit lång och seg. Sjukade mig med Mathilda fredag till Lördag. Tror hon ligger hemma med 40 graders feber just nu. Nog för jag hostar och snorar och har mig men gud så glad jag är att jag inte har feber! spenderade min lördag med att åka runt på ärenden. Dollar store, nån möbel outlet, skjutsa hit och dit, handla osv. När jag väl kom hem satte jag på en film och åt ben & jerry's, så det var helt perfekt. Hann även med att klippa mig lite där på lördags kvällen. Blir galen så fort jag ser att nått är slitet nu för tiden! Dessutom är jag så sjukt trött på mitt hår! Vill bara göra en drastisk förändring så fort som möjligt! Men tror jag ska färga det mörkare igen så fort jag får tid. 
Idag har jag också hunnit med en hel del. Hjälpt pappa ute på tomten, rivit vår gamla träkoja, kollat en heldel vampire diaries och även övningskört en sväng! så det var kul! Det var tänkt att Axel skulle komma en stund nu på kvällen men han hade fullt upp. Bönder ni vet... Nä men det är okej. Det var nog bra, så hade jag tid att skriva klart en av tre inlämings uppgifter jag har att göra. Känns bra att det är gjort. Även om jag fortfarande har två kvar...
 
dårlig kvallite, svart vitt och emo blick. fint. hahahahaha orkar inte ladda upp en nyyyy
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: