Göteborg

Har varit sämst när det gäller att uppdatera.. Jag ursäktar!
Beror väl mestadels på att jag denna vecka varit, som ni vet, på klassresa i Göteborg. Har hunnit med så sjukt mycket! Och haft riktigt jäkla roligt!
Gått på stan och hunnit med en heldel shopping, ätit massa med fettis mat, gocart i spöregn, laserdome, svarat på en båtrelaterad frågesport, firat en månad med min Axel på Naturhistoriska riksmuseet och Liseberg, bestigit berg med brudarna, skrattat massamassa, gått nattpromenad, med mera. Orkar inte blogga om allt i detalj så här har ni massa fina bilder att titta på.
Idag har jag spenderat dagen med Axel, Mathilda och Amanda. Både på studsmattan och pakethållaren. Håller på att ladda upp bilder som vi tog med kameran nu så inlägg om det kommer snaaaart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: