Fin fredags eftermiddag

Min eftermiddag har varit alldeles super fin. Kom hem efter en 3 km lång promenad från bussen, bytte om till bikini och la mig i solen och solade. Lite färg tror jag att jag fick så de va ju lyckat! Sen vid fyra kom Mathilda hit och vi har hunnit med en hel del. Bara chillat i solen, färgat mitt hår, haft lite vattenkrig och ätit tacos. Skjutsade nyss iväg henne till bussen och nu sitter jag här hemma igen. Imorgon blir det avskedsfest fest för min kära vän Carlotta som flyttar till Tyskland om endast 6 dagar. 6 dagar! Det är ingenting. Känns skönt att spendera hennes sista helg i Sverige med henne och hela gänget i hennes perfekt tjejkväll-hus. Ska även shoppa lite med mamma imorgon, så det blir najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: