en såndär somrig dag

sov riktigt jäkla länge denna helg! helt sjukt! Idag är det vårkonsert så var tvungen att gå upp tidigare men jag skulle gärna sovit mycket längre! måste vara riktigt trött efter klassresan, haha.
Min dag som jag aldrig berättade om igår då? Vaknade med Axel vid min sida runt halv 11 men gick inte upp förän tolv taget. Var alldeles för trötta för att röra på oss haha. Vi han lagom upp, äta lite och fixa till oss lite innan Mathilda och amanda kom hit. Vi har haft en såndär härlig, varm sommar eftermiddag och kväll tillsammanns. Låg och chillade alla fyra på studdsmattan i solen i flera flera timmar. pratade och bara tog det lugnt. Sen efter maten släpade vi fran cyklarna och cyklade ner till kära gamla barvalappen. Soligt och fint där vid vattnet, jajjamän! Kameran hängde med också, därav de typ tiotusen vackra bilderna. Skönt med lite bra kvallite ibland va? haha. 
Kvällen avslutades med en två mils cykelrunda hem till Axel och tillbaka innan Amanda och Mathilda drog hem igen. En super trevlig dag var det minsann, ÄLSKAR värmen! shit alltså!
Nu ska jag gå och äta lite frulle med familjen och sen välja kläder till konserten. 
 
ursäkta att det är typ 50 bilder men jag kunde inte välja några få bara som jag ville spara till mobilen. Hoppas det är ok för er, haha.
 








 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: