En applåd till lilla Rebecca

Kom hem vid fyra typ och sen dess har jag gjort mycket mer nödvändigt än vad man kan tro faktiskt! Började med att ta en promenad med vovvsingarna i det vackra vädret, sjukt vad varmt det har blivit, alldeles perfekt faktiskt! Sen kollade jag the vampire diaries. Känns synd att jag lagt pretty little liars åt sidan lite. Inte okej! Men jag hittar nog tillbaka snart hoppas jag. Haha.
Sen nu på kvällen åt jag först lite kvällsmat innan jag drog på mig springbyxorna och sprang en sväng. Grymt jobbigt! Haha men det perfekta vädret och musiken i lurarna gjorde att jag klarade mig igenom den 5km långa rundar. Applåder tack! Nej men... Jag tyckte jag var duktig i alla fall! Imorgon väntar halvdag och sen fyra dagars ledighet. Hur skönt som helst!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: