Bra dag

Hade en väldigt bra dag idag måste jag säga! Var längesen jag kände mig såhär nöjd efter en skoldag faktiskt! Kommer knappt på nått negativt alls! Började inte med lektioner förrän efter lunch idag då jag hade kör repetition hela förmiddagen. Så började med franska. trevligare än man kan tro då jag kunde sitta med axel och kolla på film hela lektionen. Asså förstå känslan när man tror man ska sätta sig själv och plugga ett främmande språk i en timma men så tittar man på film istället, med sin pojkvän dessutom! Grymt! 
Sista lektionen var bara kör vilket gick super fort, sen fick jag skjuts hem också och slapp åka buss. Tacktack snälla! Haha 
Eftermiddagen har jag spenderat som en duktig tjej: pluggat massa so, städat i mitt rum och sprungit drygt 4 km! Vad hände? Haha nä men de sista dagarna innan SM nu ska jag vila och bara stretcha, så jag inte sliter ut mig. 
Nu ska jag gå och steka pannkaka till min familj, för jag kom inte på nått bättre sätt än att avsluta dagen med min favorit maträtt, pannkaka ❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: