Äntligen får vi ligga. På intensiven

Bra dag idag. Har vi gjort något vettigt? Nej. Eller jo! Ett no prov hann jag med. Svin svårt. Men jag klarade det, haha. Tog inte jätte lång tid heller så kunde chilla resten av den två timmar långa lektionen. På franskan så målade jag Axel och michis skyllt till vårt spexfoto. Inte den mest briljanta idén vi hade men men, det duger. Finns ju mycket värre teman! Fotot kan ni få se när vi får bilden så slipper jag förklara om ni inte fattat med hjälp av rubriken och bilden.
Fick vänta en timma efter skolan på min buss men som tur var hade jag Wilma och Herman som sällskap. Snälla de!
Väl hemma har jag inte gjort nått alls, chillat bara och nu sitter jag framför datorn och försöker få inspiration till att skriva religion inlämnings uppgift. Går sådär... Tror jag väljer lite bilder att skriva ut och sätta upp på min vägg istället. Haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: