Allra sista konserten

Det här är femte gången jag skriver om detta inlägg idag. Funkar det inte nu, tänker jag inte försöka mer haha. Hela långa dagen idag har jag varit ledig, eftersom vi hade vårkonsert igår. Den konserten var förövrigt vår absolut sista. Sorgligt men sant. Och ändå lite skönt faktiskt! Allt det där jobbiga har börjat kännas lite lite skönt nu. Har alltid hatat att avslutningen närmar sig och vi snart splittras men shit vad skönt det ska bli med lov. Även om jag kommer sakna ihjäl mig när jag inte får träffa mina fina vänner varje dag när jag inte får komma tillbaka till samma gamla klassrum till hösten...
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sovit mest, men även börjar på en header med de sommriga bilderna vi tog. Den blir inte så bra haha med jag vill byta ut vinter temat i min blogg känner jag. Nu på kvälls kvisten har jag sprungit nästan 6km och nu ligger jag i sängen med värk i benen. Ska bli skönt och sova! Imorgon väntar skooolaaaaan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: