Tävling i helgen

Dagen har varit superduper! Spenderade min sovmorgon hemma hos min kära vän Carlotta och åt världens godaste frukost. Nutella pannkakor med frukt, bär och chokladsås. Kan ni fatta vad gott?! Vi skulle ha redigerat vårt musik projekt med det funka inte så det tar vi en annan gång. Haha. På lunchen gick jag, Michis, Axel och Ludwig och åt kebab. Mummmmmsss va gott! En riktig gottegris har jag vart idag! Men drog och tränade 3 timmar efter skolan så det är lugnt, haha.
Taggad till tusen inför hiphop tävlingen på lördag! Ska bli så sjukt kul! Nya kläder och dans i paren också, så det blir as bra. Vi åker redan imorgon och sover på hotell eller nått så det blir säkert härligt som vanligt.

Ett fint litet collage med bilder från idag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: