Super tävling!

Ända andledningen till att jag inte uppdaterat på två dagar är att min mobil inte har funkat.. Det ända jag har kunnat gjort är smsa men inga appar har fungerat och den har bara vart allmän slow... Men nu är det igång igen så tänkte ta och uppdatera lite om tävlingen igår.
Det var den bästa tävlingen på länge!
Hade en final plats i alla grenar jag tävlade i fick med mej två pokaler hem och var en utanför prick i disco singeln. Känns grymt bra! Och nu är jag dessutom super laddad till nästa tävling! Tagga!
Min söndag kommer bestå av att göra ingenting. Ska slå på datorn nu och kolla lite pretty little liars och äta lite söndags godis och bara chilla.
Hoppas ni får en bra sista dag på veckan!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: