paket!

har bloggat som en tok idag! men det är ju bra, eller vad säger ni? 
fick hem en hel massa paket igår. tror det var 6 stycken som låg där i baksätet när jag satte mig i bilen igår! Super glad blev jag såklart! trodde dock de var mina vans men nej, inte än... Dessutom fick jag bara öppna 3 av dessa paket, eftersom jag fyller år snart haha.
 
 
 
En färgad iphone laddare, alla i min familj blandar alltid ihop alla laddare och man blir tjurig om man får en trasig. Nu kan ingen ta fel. ROOOOSAAAA! 
 
röd nitkeps, en till mej, och en till min kära hiphop par kompis mikaela. Nu blir vi coolast på dansgolvet! Passa er för oss! 
 
Grå luvtjöja, sjukt stor och mysig. hade inte beställt den. Tror mamma råkade beställa fel eller något men oavsätt är den grymt skön och mysig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: