Kort dag

När jag tänker tillbaka på dagen idag känns det som om den var sjukt bra! men jag vet inte riktigt varför. Men det är ju alltid kul haha. Dagen var iallafall sjukt kort, bara tre lektioner, då vi fick både börja senare och sluta tidigare. Chill! Efter skolan tog jag, Michis Calle och Richard en sväng på stan. Hittade inget speciellt och tog sedan halv tre bussen hem. Fullkommligt älskar att sluta tidigt! Har hunnit med att kolla pretty little liars ätit ben & jerry's och gått en promenad. Har dessutom hunnit med.prata ut en timme i telefon med mathilda också. det behövs när vi inte träffats på typ en vecka! Så bra att vi kan vara med varandra utan att verkligen träffas. Vi båda satt ute på altanen i solen och snackade samtidigt som vi kände våren komma även fast vi var två mil ifrån varann. Najs jaooo
 
jag gick runt med dom här kläderna idag:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: