Jag försöker iallafall

Skolan var okej. Okej bara. Hände inget jätte speciellt. Kom 40 minuter innan vi började. Men satt och pratade med tidiga Axel hela tiden så det var ju trevligt. Skrattade på kören, äcklig mat osv. Efter skolan tog jag och michis en sväng på stan innan vi satte oss ner och fikade lite. Asså chailatte ❤❤❤❤❤ jag älskar dej! Mmmmm
Direkt när jag kom hem snörade jag på mej springskorna och drog ut en sväng med vovvsingen i handen. Skönt faktiskt! Men då det inte fick ta allt för lång tid eftersom jag ska plugga gjorde jag en ny grej. Sprang bara en kilometer men såg till att jag verkligen sprang de fortaste jag kunde hela vägen. Det var jobbigt det med kan jag säga! Haha. Ingen träning den här veckan så det gäller att hålla tempot uppe! Hahah jag försöker iallafall




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: