GLAD PÅSK!

hoppas ni haft en bra påsk, bättre än mig iallafall...
Nej men.. det är inte det att själva påsken varit dålig, jag har bara haft en sån där dag när man försöker med en massa men inget riktigt funkar. Började med att leta efter en skiva med bilder som jag verkligen ville hitta. Hittade jag den? Nej. har letat på alla tänkbara ställen men nej. den är försvunnen. Sedan började jag ett projekt med att flytta in en tv i mitt rum. Det tog en jävla tid men gick jätte bra. sen upptäckte jag att den inte hade nått uttag för hdmi kabeln. Så det gick ju åt skogen. Då Gick jag ut till Alice och mitt vardagsrum besluten att få igång den tvn som stått där och väntat iu nått år. Fick jag det att funka? ikke då.
lite senare på eftermiddagen bestämde jag mej för att ta en spring tur i det fina vädret i mina nya skor. Kom utanför dörren sprang 10 m innan jag började gråta för mitt knä gjorde så fruktansvärt ont. nästan kröp hem och la mig under täcket och sov, sen tog jag en dusch och insåg att min påsk inte blev så glad. SUCK! 
Men men, jag överlevde iallafall! Nu ska jag chilla med en massa godis med min familj. sen tar jag nya tag tills imorgon då det blir påsklunch i stockholm men kusinerna! 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: