Fredag!

Det här kommer vara den första helgen på väääääldig länge som jag inte har nått att göra, och tro det eller ej, men det ska bli fett skönt! Ska bara sova, kolla serier, äta godis och chilla! Vet att jag kommer bli rastlös efter ett tag men det får jag leva med! Haha
Dagen har varit helt okej. Hade nationella första lektionen och det gick sämst! Asså seriöst, ap dåligt! Usch! Sen Satt jag och pratade med Axel hela tvåtimmars franskan så det var inte lika tråkigt som vanligt. Det gick också super bra att redovisa vår dans och det vart ett klart A som vår idrotts lärare sa, CATJING! Efter skolan drog jag till Mathilda och vi klippte hår och åt pannkakor, gott som skjutton! Mmmm

Palla ta seriösa bilder. Fult är fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: