dagens outfit ihihihi

Hej mina vänner! dagen har varit bra idag! alldeles toppen faktikst! Verkligen as garvade första lektionen på so:n med Richard, vilket gjorde att jag fick ett glatt humör hela dagen. så det var ju bra. de andra lektionerna flöt på bra och så behövde vi typ inte göra nånting på kören och kunde bara chilla sista timmen. 
Som grädde på moset åt vi pizza till lunch också. Dessutom kunde jag bara dra hem och sova efter skolan eftersom jag inte har någon dans idag. Har inte så där jätte många läxor den här veckan heller! ska skriva lite på min svenska resention och läsa igenom min engelska som ska redovsas imorgon, men mer än så är det inte. så det är ju skönt! tror till och med jag inner kolla några avsnitt av pretty little liars också. Är helt hooked! Helt klart bästa serien, nästa efter vampire diaries då. 
 
Detta var då min outfit idag.
 


 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: