bondefest

god mat, fint sällskap, frågesport osv osv. nä, men det var trevligt! var kvar till 2 kanske sen gick jag hem och sov. Så sjukt trött! somnade där jag satt och laddade min mobil haha. 
idag ska jag pluggaaaaa. eftersom jag inte gjorde det igår. Lovade mamma att jag skulle följa med henne ut med hundarna också, och så hade jag planerat att ladda ner lite music till min mobil då jag upptäkte att jag knappt har några bra låtar om jag nu ska börja springa. Jag är för fattig för spotify mina vänner. Sen vill jag kolla på pretty little liars men det får tyvärr prioriteras sist idag. Måste verkligen plugga...
 
 
 
gårdagens outfit. temat var 'sommrigt' och shit asså. panik. väd hände med alla sommriga kläder!? måste ta mej och köpa lite nya tror jag bestämt! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: