Bästa dagen på veckan

Idag är det freeeedaaag! Veckan har gått sjukt fort! den bara swichade förbi!
Började dagen med två timmars no följt av två timmars franska. Det absolut sämsta med denna annars så härliga dag. Ändå gick det bra. Fick mycket gjort på båda lektionerna så jag är nöjd! Sista lektionen var idrott och sportnörd som jag är tyckte jag det som vanligt va Askul! Dock planerade vi bara idag igen Men Wilma och jag stannade kvar och dansade i sällskap av killarna och hade så trevligt så! Efter skolan gjorde vi matte prov och drog sedan ner på stan och kollade min syn. Den var felfri så nu taggar vi övningskörning snart!
Min fredags kväll ska gå åt att inte göra ingenting. Vilket är skönt de med ibland! Tänkte kolla lite på pretty little liars. Hörde nämligen av systrarna Jensen att det skulle va grymt bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: