Tjurpuppa

Dagen var extremt lång igår, jag var väldig tjurig haha speciellt på kvällen och när jag vaknat på fel sida och allt kände jag inte för att smitta av mig massa negativ energi på bloggen. Så då vet ni! Haha
Dagen idag har iallafall varit så himla mycket bättre än igår. Pigg och allt är jag. Tog en promenad i duggregnet på förmiddagen och det var riktigt trevligt faktiskt! Luften var liksom så frisk, om ni förstår vad jag menar. När jag kom in bakade jag en kaka i en kaffemugg. I micron. Ja ni hörde rätt! As smidigt och Väääldigt gott! Sen har jag mest badat idag, och dunkat musik på altanen med Alice och Emil. Inte för att det är speciellt varmt eller så men ändå skönt haha. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en filt. För jag fryser faktiskt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: