Tjejkvällllll

Tjejkvällen hos Ellen skulle jag säga var väldigt lyckad. Den hade allt dedär som en tjejkväll ska ha. Massa godis, chips och grejer, skitsnack, och sova alla tillsammans i en säng. Haha det ända som saknades vad Carlotta. Kändes helatiden som om nått saknades, som om alla inte hade kommit än liksom. Tur att Skype finns och vi kunde prata som vanligt, eller ja, så gott de gick! Har varit svin trött hela dagen idag. Sov även några timmar i soffan när jag kom hem så antar det är därför jag fortfarande är vaken. Men ska sova alldeles strax! Ska bara kolla instagram en sista gång, om det nu vill funka. känns som hela min mobil går segt nu...aja.
Hoppas starkt på fint väder imorgon då värmen i poolen har passerat 20 graders sträcket och jag inte badat än. Annars blir det nog en helt vanlig lugn dag. Längtar som en tok till min Mathilda kommer hem. Inte långt kvar nu. Vi har så sjukt mycket att tala igenom så jag ser verkligen fram emot då jag ska träffa henne på torsdag!

Även min mobil kamera funkar lite halv segt så har lite bildbrist... Men var snabb på att spara den här fina. Tycker det stämmer väldigt bra nämligen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: