Stekhett

Dagen kan beskrivas i ett enstaka ord. Stekhett. Har bränt mig i både ansikte, på lår och på armar. Så himla najs! Det svider..
Spenderade iallafall hela min förmiddag på fotbollsplanen och hejade på vårt fotbollslag. Jag och Wilma var trogna cheerleaders och hejade varenda minut. Inte ens lunch gick vi iväg och åt och när de andra drog hem var vi givetvis kvar och klappade händerna. Det slutade med att vår klass vann hela allt ihoppa och gick där ifrån som segrare. Underbart.
Eftermiddagen/kvällen har spenderats med Axel hemma hos honom. Perfekt avslut på dagen, yes! Vi har tagit de lugnt mest. Pratat och lite så.
Pappa hämtade mig vid 10 och nu ligger jag i min säng. Ska bli lite skönt och sova faktiskt! Imorgon väntar middag med alla niorna och sedan tjejkväll hos Ellen så vi kan fixa oss tillsammans innan avslutningen. Sommarlov snaaaart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: