Sommarsommarsommar

Inte nått av de jag skulle, har jag gjort idag, men det känns ändå så najs. Gick en promenad med syster och hundarna, badade, solade och tittade lite på tv innan Axel kom en stund på Kvällskvisten. Alltid lika trevligt! Senare på kvällen övningskörde jag, igen. Det är aldrig fel tillfälle för det, nejnej, haha. Gick riktigt bra idag måste jag säga!
Sen satt jag även en stund vid poolen. Plaskade med fötterna och filosoferade innan jag gick in för att kolla på film med min far. Mycket bra film också, så det var ju bra.
Men ska snart dra mig mot mitt rum. Måste välja ut bilder att skriva ut på torsdag då jag nog inte kommer hinna det imorgon. Sen ska jag sova, och det ska bli såååå skönt! Godnatt mina vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: