Slödag

Idag har jag gjort absolut ingenting. Och då överdriver jag inte, INGENTING har jag gjort!
Hade lite saker som skulle göras men jag har fetaste brännsåret på innerlåret så kan knappt gå, värsta handikapp, haha. Axel åkte hem vid 11 kanske och så kollade jag lite på film och åt frukt eftersom jag inte kunde hjälpa till med poolen då brännsåret inte får bli blött och jag inte kunde gå knappt och blahblahbla. Filmen var inte alls så bra som jag väntade mig och jag blev irriterad på att jag inte kunde göra nått för såret så jag gick och la mig och sov i några timmar. skönt eftersom jag sov så lite inatt. inte lätt att sova gott bredvid en febersjuk Axel inte. haha. men det är okej. det värsta är bara det där dumma brännsåret! seriöst! Det gör ont när jag står, när jag sitter, när jag ligger, står still, alltid! + att det varar och har lite blåsor (men ew Rebecca, du är så äcklig!) och då får man tydligen inte göra nått åt det.. Men jag överlever! Typ.
Nu ska jag äta grillat till middag, mumms!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: